Kontakta oss
Innan du kontaktar oss vill vi tipsa om att du hittar svar på de flesta frågorna genom att kika igenom våra Frågor & svar nedan. Där har vi samlat information om hur du ska gå tillväga för diverse ärenden.
Kundservice
Telefon 020-788 008
Är du utomlands? Ring +46 8429 6174
Ordinarie öppettider är 7-19*. Övriga tider hänvisas till våra frågor och svar på ingo.se eller självbetjäning i INGO-appen.
Är det ett akut ärende gällande din tankning kan du få hjälp av en engelsktalande medarbetare utöver ordinarie öppettider. Av säkerhetsskäl kan inte information för utbetalning av kontantreklamation tas emot via telefon, i dessa fall hänvisar vi till att fylla i en reklamation för snabb hantering.
I händelse av AKUT skada eller skaderisk på person, miljö eller egendom ska larmnummer 112 kontaktas.
INGO, Circle K Sverige AB
118 88 Stockholm
Organisationsnummer 556000-6834
PlusGiro 856900-6
Bankgiro 160-7779
* Möjlighet att spärra kort 24/7 till engelskspråkig kundtjänstpersonal.
-
Hur får jag ett kvitto på min tankning?
-
Mitt kort fungerar inte. Varför?
-
Jag har förlorat pengar på en INGO-station. Hur gör jag?
-
När är brytdatum för fakturering och förfallodag?
-
E-faktura
-
Jag har förlorat mitt kort, vad ska jag göra?
-
Varför har det reserverats ett belopp på mitt bankkort i samband med tankningen?
-
Kan jag beställa flera kort på mitt konto?
-
Kan jag ändra koden på mitt kort?
-
Var hittar jag Mina sidor på ingo.se?
-
Mitt kort väntar på att aktiveras i appen. Hur aktiverar jag det?
-
Vilka betalningssätt finns det för INGO-kortet?
-
Kommer INGO kortet tas bort?
-
Fakturakopia
-
E-postfaktura
-
Var kan jag använda INGO-kortet?
-
Varför ska jag koppla mitt betalkort (INGO-kort/bankkort) till INGO appen?
-
Hur kommer det sig att INGO ingår i den juridiska enheten Circle K Sverige AB?
-
Autogiro med e-post- eller pappersavisering
-
Hur använder jag de fria liter som jag har i min app?
Kontaktformulär